دکتر دانلود
دانلود مطالب مختلف از سایت های دیگر

Castlestorm یک بازی استراتژیک جدید در سبک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Microsoft Game Studios برای پلتفرم PC عرضه شده است . بازی CastleStorm همان طور که از نامش پیداست ، با موضوع شلیک و به رگبار بستن شوالیه ها و نیروهای دشمن است. شما در این بازی هدایت یک نیزه پرتاب کن را بر عهده می گیرید و ضمن نابودی دشمنان و دفاع از قلعه ، ماموریت های بازی را نیز انجام می دهید. شما در بازی Castlestorm با از بین بردن قلعه ی دشمن یا شکستن دروازه های آن و وادار کردن افراد خود به سرقت پرچم او می توانید در مسابقات برنده شوید. دیالوگ هایی که در بازی Castlestorm به کار رفته است بسیار خنده دار است . در بازی به شما ماموریت های جنگی،با پیچ و خم های فراوان با هدف اصلی نابودی قلعه وبا ارائه ی محدودیت هایی برای پیروزی یا تکمیل وظایف ثانویه،محول می شود. با اتمام مبارزه به عنوان جایزه به شما سلاح های جدید و طلا برای خرید امکانات بهتر برای سربازانتان داده می شود.

CastleStorm Complete Edition PC-ADDONiA

 

CastleStorm Complete Edition pc cover دانلود بازی CastleStorm Complete Edition برای PC



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 23:44 :: توسط : SHSaj

بازی Life Goes On (زندگی همچنان ادامه دارد) یک عنوان کمیک فانتزی جذاب به سبک پلتفرمی می باشد که در آن شما برای حل معما ها و پازل ها باید شوالیه های قهرمان خود را به سمت مرگ هدایت کنید تا بتوانید از اجساد آنها پازل ها را حل کنید. هدف شما در بازی رسیدن به جام طلایی زندگی است ولی در این مسیر تله های بسیار مرگ آور وجود دارد. شما با احضار شوالیه ها و بعد قربانی کردن وحشیانه آنها می توانید مسیر خود را باز کنید.

Life Goes On PC-ALiAS

 

Life Goes On pc cover دانلود بازی Life Goes On برای PC

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 23:41 :: توسط : SHSaj

Rescue – Everyday Heroes (U.S Edition) نام بازی بسیار جذابی میباشد که توسط کمپانی Rondomedia برای کامپیوتر روانه بازار شده است. این بازی در سبک استراتژیک و نقش آفرینی یکی از جدیدترین بازی های شبیه ساز آتش نشانی میباشد.در این بازی شما نقش سرباز آتش نشانی را دارید ، که به ماموریت های مختلفی ارسال می شوید و باید سعی شما بر آن باشد که با تصمیمات و عملیات های درست جان آسیب دیدگان را نجاتن دهید و پس از موفقیت در هر مرحله مبلغی به شما پرداخت می شود که توسط ان شما می توانید گروه خود را ارتقا دهید.این بازی با گیم پلی جذاب و در سبک نقش آفرینی و استراتژیکی میتواند توجه علاقمندان به این نوع از سبک را به خود جلب کند.

RESCUE EVERYDAY HEROES US EDITION PC-POSTMORTEM

 

Rescue   Everyday Heroes U.S Edition pc cover small دانلود بازی RESCUE EVERYDAY HEROES US EDITION برای PC



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 23:40 :: توسط : SHSaj

Blood Bowl Chaos Edition همانگونه که از نام آن پیداست ، بازی اکشن مهیج ورزشی خشن و خون باری است که به گونه یک بازی راگبی با دسته ای از اهریمنان و غول ها که هرکدام ویژگی های خود را دارند طراحی و ساخته شده است . این بازی مهیج که ترکیبی از بازی شبیه سازی ورزشی و اکشن – نقش آفرینی است با قابلیت بازی چند نفره امکان مسابقاتی سراسر هیجان را به شما می دهد. قابلیت بازی در لیگ های مختلف با اهریمنان و کاراکترهای مختلف بازی و همچنین بازی آنلاین از جام های مختلف در کنار خشونت بسیاروهیجان بالای بازی های اکشن و ورزشی این بازی از ویژگی های آن است . این بازی برگرفته شده از یک بازی معروف تخته ای در دنیا به نام Warhammer Fantasy می باشد. تنها کافی است یک تیم برای خودساخته ، آنها را آموزش دهید و برای آنها بهترین تجهیزات را خریداری نمایید تا پیروزی ها را یکی پس از دیگری به دست آورید، وحتی می توانید در این سری مسابقات خونین به داور مسابقه رشوه داده و از طلسم های نابودکننده استفاده نموده ویا از سلاح های غیرقانونی برای شکست تیم حریف استفاده نمایید.

Blood Bowl: Chaos Edition PC-PROPHET

 

Blood Bowl Chaos Edition pc cover small دانلود بازی Blood Bowl: Chaos Edition برای PC



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 23:37 :: توسط : SHSaj

که در کارنامه ی خود ساخت عنوان Young Justice: Legacy را دارد، به همراه کمپانی UIG Entertainment بازی اکشنی را تحت عنوان Kickass 2 به بازار عرضه کرده اند. در این بازی باوجود تاخیر ۹ماهه ای که در ریلیز آن بوجود آمد، تغییراتی در آن رخ نداده و بازی یک روایت ساده و کلاسیک ضربتی را دارد که همانند بازی های مثل مورتال کامبت با حرکات پایانی خونین و انیمیشن هایی که برگرفته از سری کمیک ها و فیلم اصلی آن می باشند همراه شده است. در این بازی قهرمان اصلی داستان به نبرد با دشمنان خود خواهد پرداخت و موضوع خاصی در برگیرنده ی بازی نخواهد بود.

 

KICKASS 2 pc cover small دانلود بازی KICKASS 2 برای PC

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 23:32 :: توسط : SHSaj

دانلود Shadow Blade - بازی موبایل تیغ شیطانی

 



شما با یک بازی در سبک اکشن نینجایی طرف هستید. در این بازی شما در نقش یک نینجا مجهز می باشید و او را کنترل می کنید. این بازی در فصل ها و محیط های مختلفی روی می دهد. نینجای بازی دارای شمشیر نینجایی و ستاره های نینجایی می باشد. نینجا را می توانید به 2 صورت کنترل کنید،یکی به صورت جوی استیک و دیگری به صورت لمسی. این بازی دارای گرافیک زیبا و صداگذاری خوبی می باشد. اگر به دنبال بازی اکشن نینجایی می باشید این بازی زیبا را از دست ندهید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 23:29 :: توسط : SHSaj

دانلود Bamba - بازی موبایل حفظ تعادل با بامبا


خود را برای  یک بازی بسیار زیبا و کاملا متفاوت آماده کنید. در این بازی تعادل و تمرکز حرف اول را میزند. در این بازی شما باید کنترل شعبده باز را بر عهده بگیرید و ضمن حفظ تعادل به سمت جلو حرکت کنید. شما با یک بازی بسیار سرگرم کننده . متفاوت روبرو می باشید که کمتر شبیه به آن را دیده اید. این بازی دارای ۲۵ سطح چالش برانگیز، کنترل لمسی جدید، فیزیک شبیه سازی شده، ۵ جهان مختلف، بیش از ۲۵ مرحله می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 8 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 22:52 :: توسط : SHSaj

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد توجه شما قرار گیرد و شما بازدید کننده همیشگی ما باشید. این وبلاگ پر شده از مطالب مختلف از سایت های مختلف با موضوعات بازی،نرم افزار،عکس،آهنگ و ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

  تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دکتر دانلود و آدرس dr.download.Loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 250
بازدید کل : 56897
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Online User src="http://roozgozar.com/google/01/roozgozar-10.gif" width=130 border=0 alt=Google>

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل