دکتر دانلود
دانلود مطالب مختلف از سایت های دیگر

دانلود Doze Relaxing Music - نرم افزار موبایل موزیک های آرامش بخش
 
 
منبع:پی سی دانلود


اگر به دنبال روشی برای ریلکس شدن و آرامش گرفتن بعد از یک روز پر مشغله و کاری هستید این برنامه می تواند کمک زیادی به شما بکند. اگر نیاز به کمی آرامش دارید، این برنامه می تواند آرامش را با موسیقی جذاب و آرام به شما هدیه دهد. با استفاده از این برنامه جدیدترین موسیقی های آرامش بخش را با گوشی یا تبلت اندرویدی خود دانلود کنید. آهنگ هایی مناسب برای خواب، بازی کردن، ورزش های هوازی مانند یوگا، جلسه های امتحان، محیط های ورزشی و ... . همچنین می توانید برای آهنگ ها تایمر خواب در نظر بگیرید یا برای کاهش مصرف باتری انداره نور صفحه نمایش را کم کنید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, :: 16:1 :: توسط : SHSaj

این ۴۰ موسیقی توسط گروه Pianissimo Brothers با پیانو نواخته شده اند که برای آرامش اعصاب و همچنین مدیتیشن بسیار مناسب هستند به طوری که هیچ وقت از گوش کردن آن ها خسته نمی شوید . تمام این ۴۰ آهنگ با کیفیت عالی ۳۲۰kbps آماده شده اند . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود در این موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Songs for Relaxation مجموعه 40 موسیقی آرام بخش پیانو Piano Songs For Relaxation



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, :: 4:49 :: توسط : SHSaj

این بار نیز، برای علاقه مندان به موزیک های بی کلام و آرام بخش، مجموعه ای دیگر با عنوان Ibiza Piano Bar Music را قرار داده ایم که در سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه گردیده اند. این مجموعه دارای ۳۱ آهنگ آرام بخش پیانو است که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Ibiza Piano Bar Music دانلود آلبوم بی کلام پیانو Ibiza Piano Bar Music 2013

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

این بار نیز، برای علاقه مندان به موزیک های بی کلام و آرام بخش، مجموعه ای دیگر با عنوان Easy Listening Guitar Music را قرار داده ایم که در سال ۲۰۱۳  میلادی عرضه گردیده اند. این مجموعه دارای ۲۵ آهنگ آرام بخش گیتار است که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Easy Listening Guitar Music دانلود آلبوم موسیقی های آرام بخش گیتار Easy Listening Guitar Music

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, :: 4:42 :: توسط : SHSaj

این پک شامل جدیدترین و بهترین آهنگ های بی کلام سال ۲۰۱۳ می باشد که در قالب ۲ سی دی جمع آوری شده اند . این آهنگ ها از بهترین نوازنده های سبک های مختلف می باشد که با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند و به طور کل بیش تر از ۶ ساعت زمان دارند . در ادامه ی مطلب می توانید این آهنگ های زیبا را در قالب ۲ سی دی و به صورت جداگانه از وبلاگ دکتر دانلود دریافت نمایید .

 

Best Instrumental مجموعه بهترین آهنگ های بی کلام Best Instrumental 2013

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, :: 4:49 :: توسط : SHSaj

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد توجه شما قرار گیرد و شما بازدید کننده همیشگی ما باشید. این وبلاگ پر شده از مطالب مختلف از سایت های مختلف با موضوعات بازی،نرم افزار،عکس،آهنگ و ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

  تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دکتر دانلود و آدرس dr.download.Loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 56914
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Online User src="http://roozgozar.com/google/01/roozgozar-10.gif" width=130 border=0 alt=Google>

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل