دکتر دانلود
دانلود مطالب مختلف از سایت های دیگر

Among The Sleep برای تکنولوژی واقعیت مجازی بهینه سازی شده است. این عنوان از هدست های واقعیت مجازی Oculus Rift VR به طور کامل پشتیبانی خواهد کرد. Among The Sleep در سبک اول شخص ترسناک بوده و شخصیت اصلی بازی یک بچه ی ۲ ساله است که به دنبال صداهای عجیبی می رود که در نصف شب شنیده است. در Among The Sleep شما در نقش یک کودک ۲ ساله ! و از دید او آن هم بصورت اول شخص بازی خواهید کرد. شما در تصورات نامحدود این کودک وارد می‌شوید. این دید برای خیلی از شماها خیلی نا آشنا به نظر می‌رسد ولی ممکن است بعضی‌ها بطور واضح آنرا بیاد بیاورند. یک روز صبح که شما را در تخت خوابتان می گذارند, اتفاقات اسرار آمیزی به وقوع می پیوندند. در مرز بین رؤیا و واقعیت, با موجودات عجیب و غریب و محیطی متفاوت رو به رو می‌شوید که با ایجاد کردن موانع فیزیکی و روانی, خلاقیت شما را به چالش می کشند.

Among the Sleep PC-CODEX

 

Among The Sleep pc cover دانلود بازی Among The Sleep برای PC

 

منبع:دانلودها



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, :: 16:3 :: توسط : SHSaj

دانلود Final Fantasy 3 - بازی آخرین خیال 3
 
منبع:پی سی دانلود

هزار سال قبل از شروع وقایع بازی، یک تمدن که از نظر علمی و فناوری در سطح بسیار بالایی قرار داشتند، در یک قاره که با ارتفاع زیادی از سطح یک سیاره بی نام شناور بود، زندگی می کردند. آن ها از وجود منبع قدرت جدیدی به نام کریستال های چهار عنصره نور آگاه شده بودند و می خواستند که این قدرت را تحت کنترل خویش در آورند. آن ها می دانستند که این منبع قدرت، قدرت عظیمی را برای آن ها فراهم می کند اما از این موضوع مطلع نبودند که نمی توانند یکی از قدرت های بنیادین طبیعت را کنترل نمایند. این قدرت جدید که منشاء آن نور بود در صورتی که قطب مخالف خود را نمی یافت می توانست دنیا را نابود کند. قطب مخالف این قدرت، کریستال های چهار عنصره تاریکی نام داشت. به دست گرفتن قدرت نور باعث شده بود که تعادل میان تاریکی و نور در دنیا دچار آشفتگی شود و این حیات دنیا را تهدید می کرد. چهار جنگجو انتخاب شدند و قرار شد که آن ها تعادل دنیا را به آن بازگردانند.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, :: 15:54 :: توسط : SHSaj

این بازی درباره ی دو برادر است که شاهد جنایت وحشتناکی بوده اند. این بازی بدون هیچ Cut Scene و یا دیالوگ در بازی با روح شما ارتباط برقرار می کند و با جلوه های بصری عمیق احساسات بازی را به شما القا می کند. این دو برادر با همکاری مدیگر سعی می کنند تا دنیایشان را از استبداد نجات دهند. Monochroma با تلفیق دیوانگی و دلهره ی فیلم های دهه ی ۱۹۵۰ وبا یک دید امروزی، تغییرات جهان و جهانی ثانویه را نشان می دهد که گیم پلی در آن اتفاق می افتد. این بازی تلفیقی از بازی های کودکانه مانند  Abe’s Oddysee و Heart of Darkness با داستان های کلاسیک مانند Red Riding Hood و the Wizard of Oz می باشد. این بازی شباهت های زیادی به عنوان Limbo دارد و تم سیاه و سفید و معماهایی که در بازی وجود دارد یاد آور این عنوان محبوب می باشد.

Monochroma PC-CODEX_Proper

 

Monochroma pc cover دانلود بازی Monochroma برای PC

 

منبع:دانلودها



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, :: 15:49 :: توسط : SHSaj

بازی Life Goes On (زندگی همچنان ادامه دارد) یک عنوان کمیک فانتزی جذاب به سبک پلتفرمی می باشد که در آن شما برای حل معما ها و پازل ها باید شوالیه های قهرمان خود را به سمت مرگ هدایت کنید تا بتوانید از اجساد آنها پازل ها را حل کنید. هدف شما در بازی رسیدن به جام طلایی زندگی است ولی در این مسیر تله های بسیار مرگ آور وجود دارد. شما با احضار شوالیه ها و بعد قربانی کردن وحشیانه آنها می توانید مسیر خود را باز کنید.

Life Goes On PC-ALiAS

 

Life Goes On pc cover دانلود بازی Life Goes On برای PC

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 23:41 :: توسط : SHSaj

Violett یکی از زیبا ترین بازی های سال ۲۰۱۳ در سبک کلیک و اشاره می باشد که در ابتدا توسط Forever Entertainment S. A برای اندروید تولید و منتشر شده بود و پس از محبوبیت آن در بین کاربران اندرویدی هم اکنون برای کامپیوتر نیز عرضه شده است. گرافیک هنری بسیار زیبا و خط داستانی بازی عامل موفقیت این بازی می باشد. در این بازی شما در نقش دختری هستید که خانواده اش به دلایلی آن را رها کرده اند و او بدون دوست و خانواده شب ها را در خیابان ها سر می کند. چندی بعد او خانه متروکه و قدیمی را در شهر پیدا می کند و تصمیم می گیرد در آنجا زندگی کند. اما در سوراخی در دیوار خانه که گویا لانه موش است نوری می تابد که او را به سمت خود می کشد و Violett پس از ورود به آن نور وارد دنیای دیگری می شود و ماجراجویی خود را در آنجا آغاز می کند. در مسیر بازی پازل ها و معماهایی نیز وجود دارد که می تواند ذهن شما را به چالش بکشد.

Violett PC-SKIDROW

 

Violett pc cover دانلود بازی Violett برای PC



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, :: 21:30 :: توسط : SHSaj

عنوان The Novelist از شما یک سئوال اساسی می پرسد: می توانید به آرزوهایتان بدون ترک اشخاصی که دوست دارید برسید؟ بازی بر روی Dan Kaplan که یک رمان نویس مشغول به نوشتن مهم ترین کتاب زندگی اش در مورد خودش می نویسد می باشد. در حالی که سعی می کند بهترین همسر و پدر باشد. خانواده ی Kaplan باید به یک خانه ی ساحلی دورافتاده برای تابستان بروند، و از حضور کسی که باید خانه را با آن شریک باشند بی خبر هستند. آن کس، کسی نیست جز شما!

The Novelist PC-REVOLT

 

The Novelist pc cover دانلود بازی The Novelist برای PC



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, :: 21:20 :: توسط : SHSaj

دانلود بازی کلاه قرمزی در تهران برای کامپیوتر – TehRun 2

بازی کلاه قرمزی برای کامپیوتر

TehRun2

 

تغییرات: اسکرین شات های بازی + لینک دانلود جدید اضافه شد.

بازی TehRun2 کلاه قرمزی جدید ترین نسخه بازی کلاه قرمزی است که در بستر سیستم عامل ویندوز طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور ، ببعی ، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد . شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی ، سخت تر می‌شود. اما با انجام “مشق روز ” نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در ” مشق روز” باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف ، کلمه روز را کامل کنید. همینک شما می توانید بازی کلاه قرمزی برای کامپیوتر را از وبلاگ دکتر دانلود دریافت کنید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 14:24 :: توسط : SHSaj

 

دانلود بازی مکعب روبیک کم حجم – Magic Cube

بازی روبیک کم حجم برای کامپیوتر

Magic Cube

 

بازی روبیک Magic Cube یکی از سرگرم کننده ترین بازی های منتشر شده می باشد. روبیک یکی از بازی های فکری جذاب می باشد که علاقه مندان زیادی در جهان دارد.روبیک دارای 6 وجه با رنگ های مختلف می باشد که در هر وجه 9 مربع وجود دارد.شما باید این مربع ها رو طوری کنار هم قرار دهید که تمام 9 مربع هر وجه هم رنگ هم بشوند.این بازی برای کسانی می باشد که دسترسی به روبیک ندارند و می توانند با استفاده از این بازی یک ربیک مجازی در کامپیوتر خود داشته باشند و هوش خود را محک بزنند. همینک می توانید این بازی جذاب را از وبلاگ دکتر دانلود دریافت کنید.

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 13:28 :: توسط : SHSaj

 

Dementium II HD یک بازسازی از بازی Dementium II است که برنده جوایز مختلف شده بود، این نسخه گیم پلی کلاسیک بازی را حفظ کرده اما جزئیات گرافیکی ، نورپردازی ها و کنترل بازی آپدیت و به روز شده است، Dementium یک بازی شوتر اول شخص و ترسناک است که عناصر معمایی و داستانی هم در آن وجود دارد، شما در این بازی در یک مرکز درمانی به اسم Bright Dawn گیر افتاده اید و کابوس های وحشتناک برای شما تمامی ندارد ، حالا شما باید با حیولاها و موجودات ترسناکی که هر کدام با هم متفاوت هستند و نیازمند استراتژی مخصوص برای نابود هستند مبارزه کنید.

Dementium II HD PC-RELOADED

 

Dementium II HD pc cover دانلود بازی Dementium II HD برای PC



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 12:45 :: توسط : SHSaj

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد توجه شما قرار گیرد و شما بازدید کننده همیشگی ما باشید. این وبلاگ پر شده از مطالب مختلف از سایت های مختلف با موضوعات بازی،نرم افزار،عکس،آهنگ و ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

  تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دکتر دانلود و آدرس dr.download.Loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 280
بازدید کل : 56927
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Online User src="http://roozgozar.com/google/01/roozgozar-10.gif" width=130 border=0 alt=Google>

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل