دکتر دانلود
دانلود مطالب مختلف از سایت های دیگر

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید. کیفیت صدا و تصویر در این نسخه افزایش چشمگیری داشته همچنین برخی از مشکلات در گوشی های مختلف به طور کل حل شده است. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

Skype 4.9.0.45564 تماس اینترنتی Skype 4.9.0.45564 – اندروید

 منبع:دانلودها



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 10 خرداد 1393برچسب:, :: 16:26 :: توسط : SHSaj

دانلود Knock Lock - نرم افزار موبایل قفل گوشی با روشی متفاوت

 

منبع:پی سی دانلود


اگر به دنبال تفاوتی در روش قفل کردن گوشی خود می باشید این برنامه اینکار را برای شما انجام می دهد آنهم با روشی جدید و متفاوت. فقط کافیست یک مکان را در صفحه نمایش تعیین کنید و پس از لمس نقطه مورد نظر صفحه نمایش گوشی یا تبلت اندرویدی قفل شود. در ضمن نگران مصرف باطری توسط این برنامه نباشید چون این برنامه هیچگونه تاثیری بر میزان مصرف باتری گوشی شما نمی گذارد. ارائه روش نوین، مدیریت آسان و شخصی سازی، عدم استفاده اضافی از باتری گوشی یا تبلت از ویژگی های این برنامه جالب و کاربردی می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, :: 16:4 :: توسط : SHSaj

دانلود Doze Relaxing Music - نرم افزار موبایل موزیک های آرامش بخش
 
 
منبع:پی سی دانلود


اگر به دنبال روشی برای ریلکس شدن و آرامش گرفتن بعد از یک روز پر مشغله و کاری هستید این برنامه می تواند کمک زیادی به شما بکند. اگر نیاز به کمی آرامش دارید، این برنامه می تواند آرامش را با موسیقی جذاب و آرام به شما هدیه دهد. با استفاده از این برنامه جدیدترین موسیقی های آرامش بخش را با گوشی یا تبلت اندرویدی خود دانلود کنید. آهنگ هایی مناسب برای خواب، بازی کردن، ورزش های هوازی مانند یوگا، جلسه های امتحان، محیط های ورزشی و ... . همچنین می توانید برای آهنگ ها تایمر خواب در نظر بگیرید یا برای کاهش مصرف باتری انداره نور صفحه نمایش را کم کنید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, :: 16:1 :: توسط : SHSaj

دانلود Screen maker - nice screenshot - نرم افزار موبایل گرفتن عکس از صفحه گوشی

با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید از صفحه نمایش گوشی خود عکس بگیرید و پس از آن میتوانید عکس گرفته شده را ویرایش و لایه برداری بکنید. این برنامه بهترین اسکرین شات را از برنامه یا محیط گوشی گرفته و به شما امکان این را می دهد که آن ها را در وبسایت یا وبلاگ خود قرار بدهید.
اگر به دنبال برنامه ای کاربردی برای تهیه عکس از  صفحه گوشی خود هستید این برنامه جالب را از دست ندهید.




ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 2 اسفند 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

نرم‌افزار Speedtest که زیرمجموعه‌ای از سایت معتبر Speedtest است، به‌شما در محاسبه‌ی سرعت اینترنتتان کمک می‌کند. شما می‌توانید نتایج به‌دست آمده را معیاری برای سنجش اینترنت خود قرار دهید و همچنین سرعت اینترنت خود را با دیگرا مقایسه کنید. Speedtest از سرورهای متنوعی برای سنجش سرعت شما استفاده می‌کنید. برای مثال می‌توانید سرعت اینترنت خود را با یک سرور داخل کشور محاسبه کنید و یا با یک سرور در خارج از کشور سرعتتان را محاسبه کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

speedtest android محاسبه‌ی سرعت اینترنت با کمک Speedtest.net 3.1.0 – اندروید

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود Flightradar24 Pro - نرم افزار موبایل نمایش هواپیماهای در حال پرواز

 

 
 

نرم افزار Flightradar24 یک نرم افزار آنلاین است که به صورت Real-time هواپیماهای در حال پرواز در جهان را نشان می دهد. بیشترین منطقه پوشش این نرم افزار آسمان اروپا می باشد ولی قسمتی از Russia, USA, Canada, Australia, New Zealand, Greenland, South Africa, Brazil, Argentina, Japan, Hong Kong, Malaysia, India, Maldives, Middle East و منطقه کوچکی از Asia را پوشش می دهد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 29 بهمن 1392برچسب:, :: 4:48 :: توسط : SHSaj

دانلود Learn Piano - نرم افزار موبایل آموزش پیانو


اگر از علاقمندان موسیقی و پیانو می باشید و به دنبال یادگیری پیانو می باشید این برنامه نواختن پیانو را به صورت بازی به شما آموزش می دهد. در این برنامه تعدادی آهنگ موجود می باشد که می توانید آنها زا به دلخواه انتخاب کنید و همراه با برنامه بنوازید. نحوه بازی کردن به این صورت است که، بعد از مشخص کردن آهنگ مورد نظر در بالای هر نتی که باید بزنید رنگی آبی به نمایش در می آید، تنها کاری که شما باید انجام دهید فشار دادن کلید هایی است که بالای آن آبی شده است، بدین ترتیب شما شروع به نواختن پیانو می کنید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 بهمن 1392برچسب:, :: 4:46 :: توسط : SHSaj

دانلود Timely Alarm Clock - نرم افزار موبایل ساعت هشدار

این برنامه به طور خیره کننده با ساعت گوشی هماهنگ می شود و به طور دقیق و بدون افت سرعت گوشی، ساعت را به شکل های مختلفی به شما نمایش می دهد. با استفاده از برنامه فوق می توانید به صورت نامحدود هشدار تایین کنید و همچنین این برنامه دارای تنظیمات پیشرفته برای قسمت Snooze می باشد. دسترسی به قسمت تنظیمات هشدار بسیار راحت می باشد، چرا که با چند لمس تند در گوشه صفحه می توانید به برنامه منتقل شوید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 13 بهمن 1392برچسب:, :: 4:44 :: توسط : SHSaj

نرم‌افزار Camera Awesome یکی از ابزارهای محبوب برای عکاسی برای موبایل به‌شمار می‌رود. این برنامه دارای قابلیتهای متنوعی است که به شما کمک می‌کند عکس‌های بهتری بگیرید. انواع متفاوت عکس گرفتن مثل Big Button (عکس گرفتن با لمس کردن هرکجای صفحه)، عکس‌های پشت سر هم یا Burst، عکس گرفتن در زمان مشخص با Timer، لرزش‌گیر عکس و عکس‌های پانوراما از قابلیت‌های این برنامه هستند. همچنین برای کاربرانی که دوست دارند عکس‌هایشان را سفارشی‌سازی کنند نیز امکان ایجاد تغییرات در Exposure, White Balance, ISO و همچنین افکت‌های متنوع در این برنامه گنجانده شده است.

 

camera awesome android عکاسی با قابلیتهای بیشتر در موبایل با Camera Awesome 1.0   اندروید

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 7 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

نرم افزار اندروید دارونما تمامی منابع و امکانات سایت بزرگ دارونما را برای استفاده راحت تر کاربران موبایل اندوید به صورت رایگان در اختیار قرار میدهد.
این نرم افزار کاملا رایگان بوده وبیش از ۱۰۰ هزار صفحه اطلاعات عمومی (فارسی) تخصصی (لاتین) و تجاری شرکت های دارویی را به کاربران ارایه میکند . با توجه به آنلاین بودن نرم افزار کلیه اطلاعات به صورت به روز در اختیار کاربر می باشد . همچنین بخش اخبار و مقالات سلامت نیز بهترین و به روز ترین اطلاعات سلامت را در اختیار کاربران قرار میدهد . برخی امکانات این نرم افزار عبارت اند از :

·         امکان جستجوی دارو های ایرانی و خارجی به فارسی و انگلیسی و به نام های تجاری و ژنریک
·         ارایه قیمت های بیمه ای داروها به صورت به روز و با امکان جستجو در آنها
·         ارایه لیست داروها بر اساس حروف الفبایی
·         ارایه لیست داروها بر اساس گروههای داروها
·         نمایش اطلاعات تجاری داروها شامل شرکت های تولید کننده و وارد کننده
·         نمایش محصولات شرکت های تولید کننده و توزیع کننده و وارد کننده
·         ارایه اخبارو مقالات به روز دنیای سلامت
·         انجمن های گفتگوی سلامت و داروها

 

darunama android مرجع اطلاعات دارویی Darunama   اندروید

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود Instagram - نرم افزار موبایل اینستاگرام

 


 

Instagram بهترین و محبوب ترین برنامه برای اشتراک‌گذاری عکس در بین شبکه های اجتماعی است. عکس های خود را با افکت های بی نظیر این برنامه ویرایش کنید و در شبکه های اجنماعی به اشتراک بگذارید.


- فیلترها و افکت های رایگان
- اشتراک گذاری در شبکه های Facebook, Twitter, Tumblr, and Foursquare
- امکان نمایش عکس های دوستان شما
- و ....
از ویژگی های این برنامه است.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 بهمن 1392برچسب:, :: 4:43 :: توسط : SHSaj

دانلود Accupedo-Pro Pedometer - نرم افزار موبایل قدم شمار

به روز رسانی نسخه اندروید

Accupedo-Pro Pedometer یک برنامه بسیار حرفه ای برای پیاده روی می باشد که قدم های شما را شمره و دارای الگوریتم دقیق شمارش قدم نیز هست. اگر پیاده روی میکنید و میخواهید بدانید در طی پیاده روی چند قدم صحیح برداشته اید و چند قدم قانونا درست نبودند این برنامه به شما کمک خواهد نمود. این برنامه به صورتی طراحی شده است که به محض پیاده روی خودش شروع به شمارش میکند و هروقت شما ساکن شوید بصورت خودکار متوقف میشود. سپس میتوانید ببینید در روز چقدر پیاده قدم برداشته اید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود ScreenShot Ultimate Pro - نرم افزار موبایل عکسبرداری از صفحه نمایش گوشی

 شما با یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای تهیه اسکرین شات از صفحه گوشی روبرو می باشید. یکی از تفاوت های این برنامه با برنامه های دیگر اینست که نیاز به روت کردن گوشی ندارد. با استفاده از این برنامه می توانید از محیط برنامه ها و بازی ها تصویر برداری کرده و به ویرایش آن بپردازید. از ویژگی های این برنامه می توان به عکس برداری به صورت زمانی، امکان عکس برداری با یک کلیک و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود BlueStacks App Player v0.8.4 Build 3036 for Windows Beta - نرم افزار اجرای برنامه و بازی های آندرويد بر روی ويندوز

این روز ها، بازار سیستم عامل های موبایل و تبلت بسیار داغ است. به گونه ای که هر کدام از سیستم عامل ها سعی دارد از دیگری سبقت بگیرد. در این میان آندروید به خاطر متن باز بودن و فراوانی مدل ها، محبوبیت بیشتری دارد. مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید!به دلیل این که آندروید فقط پردازنده های ARM را پشتیبانی می کند، آن را به عنوان سیستم عامل پیش فرض نمی توان بر روی پردازنده های x86 و یا x64 اجرا کرد. بنابراین ما باید از محیط شبیه سازی شده استفاده کنیم تا بتوانیم از آن استفاده کنیم. البته پیش تر این امکان توسط خود گوگل فراهم شده بود ولی به دلیل مشکل بودن کار با آن، تیم BlueStacks دست به کار شده‌اند و نرم افزار BlueStacks App Player را تهیه کرده‌اند تا آندروید و برنامه های آن به راحتی بر روی ویندوز اجرا شوند. البته باید این نکته را به یاد داشته باشیم که فقط نسخه آزمایشی آن که فعلاً تنها نسخه ارائه شده است، رایگان است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار BlueStacks App Player:
- اجرای بازی ها و برنامه های آندروید در ویندوز و تبلت ها
- کاربرد آسان و سریع
- دارای تمامی ویژگی های آندروید
- پشتیبانی از بسیاری برنامه های آندروید
- دارای گرافیک بالا و HD
- برنده جایزه در CES
- قابلیت همگام سازی برنامه
- امکان پشتیبان گیری از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بر روی کامپیوتر
- دارای گدجت برای ویندوز 7
- امکان اتصال به اینترنت
- و  ...



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 دی 1392برچسب:, :: 20:3 :: توسط : SHSaj

نرم‌افزار Stormfly یک ابزار کارآمد برای مشاهده‌ی وضعیت آب و هوا در محلی که شما هستید، است. Stormfly در اصل یک Live Wallpaper است. اما این نرم‌افزار جدای از این کار، متناسب با مکان و شرایطی که شما در آن قرار دارید یک عکس با کیفیت دانلود کرده و آن را به‌عنوان Wallpaper موبایل شما قرار می‌دهد. در طول روز و با تغییرات شرایط جوی، این والپیپر نیز تغییر خواهد کرد و شرایط مختلف جوی و همچنین لحظه‌های گوناگون همانند طلوع و غروب خورشید در قالب یک والپیپر زیبا همیشه در جلوی چشمان شما خواهد بود. همچنین قابلیت نمایش دمای هوا در شرایط فعلی در قسمت Notification bar نیز وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

stormfly android مشاهده وضعیت آب و هوا با Stormfly 1.8b   اندروید



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, :: 21:10 :: توسط : SHSaj

اگر از آن دسته افراد هستید که به امنیت اطلاعات خود اهمیت زیادی می‌دهید و مدام نگران این هستید که کسانی که از شما می‌خواهند تا با گوشیتان کار کنند به‌سراغ اطلاعات شخصیتان بروند، برنامه‌ی Smart AppLock مشکل شما را حل می‌کند. این برنامه‌ به‌طور جداگانه برای ورود به هر برنامه رمزی از کاربر درخواست می‌کند و از ورودهای ناخواسته به برنامه‌هایی نظیر Mail،‌ Contcts، Messages و… جلوگیری می‌کند. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

smart applock android قفل گذاری روی برنامه‌های موبایل با Smart AppLock Full   اندروید

 

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 17:15 :: توسط : SHSaj

مجموعه Clock Widget شامل بیش از ۶۰ نوع ویجت متنوع از سایت است. این ویجت‌ها جدای از نشان دادن ساعت قابلیت نمایش وضعیت آب و هوا و وضعیت باتری را نیز دارا هستند. همچنین این ویجت‌ها در ۸ سایز گوناگون هستند که بسته به فضای صفحه موبایل اندرویدی خود می‌توانید سایز آن‌ها را انتخاب کنید. از قابلیت‌های خوب این ویجت‌ها این است که می‌توانید آن‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم نمایید که با زدن بر روی ویجت هر برنامه‌ای که شما می خواهید باز شود. در این مجموعه ساعت‌های آنالوگ، دیجیتال، متنی، مینیمالیست و… موجود است.

 

clock widget android ویجت‌های متنوع ساعت Clock Widget   اندروید



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 17:15 :: توسط : SHSaj

دانلود تقویم هجری شمسی آندروید – Persian Calendar

تقویم هجری شمسی برای سیستم عامل آندروید

Persian Calendar v8.5

 

Persian Calendar نرم افزاری کم حجم و کاربردی برای کاربرانی است که از سیستم عامل محبوب اندروید استفاده می کنند. این برنامه علاوه بر ارائه تقویم شمسی ، تقویم میلادی و قمری هم شامل شده است.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 14:14 :: توسط : SHSaj

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد توجه شما قرار گیرد و شما بازدید کننده همیشگی ما باشید. این وبلاگ پر شده از مطالب مختلف از سایت های مختلف با موضوعات بازی،نرم افزار،عکس،آهنگ و ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

  تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دکتر دانلود و آدرس dr.download.Loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 291
بازدید کل : 56938
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Online User src="http://roozgozar.com/google/01/roozgozar-10.gif" width=130 border=0 alt=Google>

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل