دکتر دانلود
دانلود مطالب مختلف از سایت های دیگر

دانلود مجموعه 65000 فونت انگلیسی مرتب شده بر طبق حروف الفبا - 65000 Commercial Fonts Alphabetical Order

در این مجموعه شاهد 65000 فونت انگلیسی متنوع با فرمت های OTF و TTF می باشید که با کیفیت بالایی بر روی سایت قرار گرفته شده است.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, :: 19:44 :: توسط : SHSaj

دانلود Hungry Shark Dash - بازی موبایل کوسه گرسنه


اگر به دنبال بازی ای هستید که ساعت ها شما را سرگرم کند این بازی یکی از همین بازی ها می باشد. در این بازی شما در نقش یک کوسه ی گرسنه بامزه می باشید که در دنیای زیر آب خود را با خوردن ماهی های کوچکتر سیر نگه دارید و رشد کنید. این بازی دارای گیم سنتر، امکان به اشتراک گذاری رکوردها، امکان ارتقا و بدست آوردن توانایی های جدید برای کوسه و...  می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, :: 19:41 :: توسط : SHSaj

 

دانلود pou - بازی موبایل نگهداری از موجود بامزه

 
 
 

Pou نام شخصیت جدیدی در دنیای موبایل است که بسیار پر طرفدار است. وظیفه شما نگهداری و مراقبت از Pou است. باید مانند بچه خود از Pou مراقبت کنید، به او غذا بدهید، حمامش کنید، لباس هایش را تعویض کنید، اتاقش را مرتب کنید و ظاهر آن را عوض کنید و... . این بازی بیش از 50 میلیون بار در دنیا دانلود شده و دارای امتیاز 4.7 از 5 در Google می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود والپیپرهای عریض - Wide Wallpapers 47

در مجموعه فوق شامل 100 تصاویر والپیپرهای عریض با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا برای تزیین دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 3 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود Flightradar24 Pro - نرم افزار موبایل نمایش هواپیماهای در حال پرواز

 

 
 

نرم افزار Flightradar24 یک نرم افزار آنلاین است که به صورت Real-time هواپیماهای در حال پرواز در جهان را نشان می دهد. بیشترین منطقه پوشش این نرم افزار آسمان اروپا می باشد ولی قسمتی از Russia, USA, Canada, Australia, New Zealand, Greenland, South Africa, Brazil, Argentina, Japan, Hong Kong, Malaysia, India, Maldives, Middle East و منطقه کوچکی از Asia را پوشش می دهد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 29 بهمن 1392برچسب:, :: 4:48 :: توسط : SHSaj

دانلود Learn Piano - نرم افزار موبایل آموزش پیانو


اگر از علاقمندان موسیقی و پیانو می باشید و به دنبال یادگیری پیانو می باشید این برنامه نواختن پیانو را به صورت بازی به شما آموزش می دهد. در این برنامه تعدادی آهنگ موجود می باشد که می توانید آنها زا به دلخواه انتخاب کنید و همراه با برنامه بنوازید. نحوه بازی کردن به این صورت است که، بعد از مشخص کردن آهنگ مورد نظر در بالای هر نتی که باید بزنید رنگی آبی به نمایش در می آید، تنها کاری که شما باید انجام دهید فشار دادن کلید هایی است که بالای آن آبی شده است، بدین ترتیب شما شروع به نواختن پیانو می کنید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 بهمن 1392برچسب:, :: 4:46 :: توسط : SHSaj

دانلود Action Movie Database - نرم افزار موبایل بانک اطلاعاتی فیلم


اگر از دنبال کننده و علاقمند به فیلم می باشید این نرم افزار یک بانک اطلاعاتی برای فیلم های مختلف جهان است که به صورت آنلاین ، اطلاعات بسیار کاملی را در تمام زمینه ها در اختیارتان میگذارد . این نسخه نیز مخصوص فیلم ها و مجموعه های اکشن میباشد. انواع تصاویر و تبلیغات فیلم ها را می توانید در این برنامه دنبال کنید. این برنامه دارای انواع اطلاعات مربوط به بازیگران و تیم تهیه کننده ی فیلم می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 27 بهمن 1392برچسب:, :: 4:44 :: توسط : SHSaj

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…



 

 

Total War Rome II pc cover small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 26 بهمن 1392برچسب:, :: 4:32 :: توسط : SHSaj

دانلود DRAG RACING - بازی موبایل مسابقات اتومبیلرانی


وارد مسابقات هیجان انگیز و پر سرعت اتومبیلرانی شوید و با دیگر رقبای خود مسابقه دهید. در این بازی قابلیت سفارشی سازی و تعویض قطعات خودرو های مختلف را دارید و بعد از دیزاین و کانفیگ کردن آنها ، در مسابقات مختلف شرکت کنید و برنده شوید. این بازی زیبا دارای گرافیک رتینا و محیط 3D شبیه سازی شده، انواع قطعات برای هر ماشین و ... می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, :: 21:29 :: توسط : SHSaj

دانلود Hill Climb Racing - بازی موبایل صعود به تپه
 
 
 

یکی از اعتیاد‌ آور‌ترین و هیجان‌ انگیزترین بازی‌های رانندگی که بر اساس فیزیک ساخته شده را تجربه کنید. نیوتن بیل را بشناسید، جوان عاشق بالا رفتن از تپه. اشتیاقش او را به جا‌هایی می‌ کشاند که تا به حال هیچ راننده‌ ای در آن‌ جا نبوده است. با کمی توجه به قوانین فیزیک، متوجه می‌شوید که نیوتن هیچ‌گاه از حرکت باز‌ نمی‌ ایستد تا بلند ترین تپه‌ها را تا ماه فتح کند!



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود Talking Ted Uncensored - نرم افزار موبایل خرس سخنگو

اگر از طرفداران فیلم محبوب و معروف تد هستید عروسک خرسی که سخنگو بود این برنامه از روی همین فیلم معروف ساخته شده است. در این برنامه شما صحبت کنید و تد خرس تکرار می کند.
صدای خودتان را از زبان این شخصیت بامزه و محبوب بشنوید و سرگرم شوید. این برنامه دارای گرافیک و طراحی بسیار طبیعی، انواع حرکت ها و .... می باشد.

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود Facebook - نرم افزار موبایل شبکه اجتماعی فیس بوک

 

 
 
 

اولین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی مجازی در دنیا Facebook می باشد که کاربران و علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده است. فیسبوک نسخه جدید نرم افزار تحت موبایل دسترسی به شبکه مجازی اش را به تازگی منتشر کرده است که آماده دانلود می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, :: 4:33 :: توسط : SHSaj

دانلود والپیپرهای عریض - Wide Wallpapers 46

در مجموعه فوق شامل 100 تصاویر والپیپرهای عریض با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا برای تزیین دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود Violett - بازی موبایل معماهای جنگل
 
 
 

در این بازی  شما در نقش یک دختر می باشید. ماجرا از این قرار است که دختر نوجوان برای فرار از زندگی شهری وارد ماجراجویی بزرگی می شود و به برج بزرگی وارد میشود که پر از اشباح و دختر با پیدا کردن راه ها وارد مراحل دیگر بازی می شود. از ویژگی های این بازی می توان به صداگذاری های زیبا و مناسب اشاره کرد. این بازی دارای معماهای پیچیده و گوناگون است. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک منحصر به فرد، تصاویر HD، پازل های بسیار، شبح های گوناگون و ... اشاره کرد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, :: 5:41 :: توسط : SHSaj

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد. مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

google chrome مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 32.0.1700.102

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

Opera نسخه نهایی مرورگر محبوب Opera Web Browser 19.0.1326.56

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 25 بهمن 1392برچسب:, :: 4:53 :: توسط : SHSaj

بازی The Room یک بازی فکری است که نسخه‌ی اول آن توانست به یکی از تحسین ‌برانگیزترین بازی‌های فکری  موبایل تبدیل شود. نسخه‌ی دوم این بازی نیز در تلاش برای ادامه‌ی موفقیت‌های نسخه‌ی قبلی منتشر شده تا باز هم با همان پازل‌های جذاب و محیط سه‌بعدی بازی، شما را سرگرم کند. اگر علاقمند به بازی‌های فکری هستید، بدون شک The Room یکی از بهترین بازی‌هایی است که در این سبک بازی خواهید کرد. در نسخه‌ی ۱.۰.۳ بازی امکان بازی کردن برای دارندگان iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر فراهم شده است. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 بالاتر نیاز دارید.

 

the room 2 دانلود بازی محبوب The Room 2 1.0.3   آیفون و آیپد



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, :: 4:44 :: توسط : SHSaj

اپلیکیشن KitCamera یک ابزار فوق‌العاده حرفه‌ای با امکانات بسیار زیاد برای عکاسی در آیفون و آیپد است. از جمله امکانات این اپلیکیشن می‌توان به افکت‌های زنده در حین عکاسی، ۱۶ لنز (افکت) گوناگون، ۵۱ نوع متفاوت برای فیلم‌برداری، ۴۰ قاب متنوع برای متفاوت کردن عکس‌های شما، مدیریت exposure و white balance به‌طور زنده و در حین عکاسی و… این اپلیکیشن دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است که می‌تواند به‌تمامی نیاز‌های شما پاسخ دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

kitcamera عکاسی حرفه‌ای با کمک KitCamera 2.1.2   آیفون و آیپد

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

Assetto Corsa یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است و در ۸ نوامبر ۲۰۱۳ بصورت رسمی منتشر شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد. این بازی دارای ۵ حالت FREE PRACTICE, HOTLAP, TIME ATTACK, 12 SPECIAL EVENTS, DRIFT MODE میباشد که بطور کلی ۳۵ مدل خودروی زیبا و کارآمد، ۱۶ کلاس خودرو و ۱۱ مسیر متفاوت در گیم پلی این بازی قابل دستیابی می باشند. به گقته سازنده این بازی هر دو هفته بسته آپدیتی برای این بازی در نظر گرفته میشود که هر هفته گیمر با ماشین های جدید و آهنگ های جدیدی برای بازی روبرو میشود.

 

Assetto Corsa Early Access PC-SANTA

 

 

 

Assetto Corsa Early Access pc cover دانلود بازی Assetto Corsa Early Access برای PC

 

 

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts XBOX360-POWER

 

Call of Duty Ghosts xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای XBOX360

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 21 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود Bitter Sam - بازی موبایل موجودی به نام سم


در این بازی شما در نقش جانوری به نام سم می باشید. وظیفه شما در این بازی اینست که به این جانور بامزه کمک کنید و او را نجات دهید. این بازی دارای ۱۰۰ مرحله جذاب و جهان های مختلف می باشد. روش بازی به این صورت می باشد که شما باید گوشی خود را به چپ و راست تکان دهید، اما حواستان باشد تا طناب بریده نشود. در این بازی از قوانین فیزیک به خوبی استفاده شده است.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, :: 4:51 :: توسط : SHSaj

این ۴۰ موسیقی توسط گروه Pianissimo Brothers با پیانو نواخته شده اند که برای آرامش اعصاب و همچنین مدیتیشن بسیار مناسب هستند به طوری که هیچ وقت از گوش کردن آن ها خسته نمی شوید . تمام این ۴۰ آهنگ با کیفیت عالی ۳۲۰kbps آماده شده اند . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود در این موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Songs for Relaxation مجموعه 40 موسیقی آرام بخش پیانو Piano Songs For Relaxation



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, :: 4:49 :: توسط : SHSaj

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

 

 

Windows 8.1 cover دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 7in1 x86/x64 Oct 2013

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 9:4 :: توسط : SHSaj

این بار نیز، برای علاقه مندان به موزیک های بی کلام و آرام بخش، مجموعه ای دیگر با عنوان Ibiza Piano Bar Music را قرار داده ایم که در سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه گردیده اند. این مجموعه دارای ۳۱ آهنگ آرام بخش پیانو است که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Ibiza Piano Bar Music دانلود آلبوم بی کلام پیانو Ibiza Piano Bar Music 2013

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

این بار نیز، برای علاقه مندان به موزیک های بی کلام و آرام بخش، مجموعه ای دیگر با عنوان Easy Listening Guitar Music را قرار داده ایم که در سال ۲۰۱۳  میلادی عرضه گردیده اند. این مجموعه دارای ۲۵ آهنگ آرام بخش گیتار است که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Easy Listening Guitar Music دانلود آلبوم موسیقی های آرام بخش گیتار Easy Listening Guitar Music

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, :: 4:42 :: توسط : SHSaj

این پک شامل جدیدترین و بهترین آهنگ های بی کلام سال ۲۰۱۳ می باشد که در قالب ۲ سی دی جمع آوری شده اند . این آهنگ ها از بهترین نوازنده های سبک های مختلف می باشد که با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند و به طور کل بیش تر از ۶ ساعت زمان دارند . در ادامه ی مطلب می توانید این آهنگ های زیبا را در قالب ۲ سی دی و به صورت جداگانه از وبلاگ دکتر دانلود دریافت نمایید .

 

Best Instrumental مجموعه بهترین آهنگ های بی کلام Best Instrumental 2013

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, :: 4:49 :: توسط : SHSaj

دانلود Timely Alarm Clock - نرم افزار موبایل ساعت هشدار

این برنامه به طور خیره کننده با ساعت گوشی هماهنگ می شود و به طور دقیق و بدون افت سرعت گوشی، ساعت را به شکل های مختلفی به شما نمایش می دهد. با استفاده از برنامه فوق می توانید به صورت نامحدود هشدار تایین کنید و همچنین این برنامه دارای تنظیمات پیشرفته برای قسمت Snooze می باشد. دسترسی به قسمت تنظیمات هشدار بسیار راحت می باشد، چرا که با چند لمس تند در گوشه صفحه می توانید به برنامه منتقل شوید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 13 بهمن 1392برچسب:, :: 4:44 :: توسط : SHSaj

دانلود The Message 1977 - فیلم محمد رسول الله (دوبله فارسی)
 

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی حضرت محمد (ص) را بیان می کند و چگونگی پیدایش اسلام ...

 فیلم سینمایی «الرساله» ساخته کارگردان سوری تبار که با نام «محمد رسول الله» (ص) در ایران به نمایش گذاشته شد، تاکنون در طی ۴ دهه توانسته است همچنان مخاطبان خود را در پای تصاویر جذاب و زیبای خود مجذوب سازد. این فیلم با بازیگری شخصیت‌ معروف هالیوودی نظیر «آنتونی کوئین» در نقش حضرت حمزه و «ایرناپاپاس» درنقش هند و دیگر بازیگران و موسیقی متن،‌ ساخته «ژار» آهنگساز فرانسوی، برجسته‌ترین فعالیت هنری «عقاد» شناخته می شود.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 11 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

 

 

Assassins Creed Liberation HD cover دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 16 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

بازی Traffic Racer یک بازی اتومبیل‌رانی جذاب است. در این بازی شما باید در یک بزرگراه از میان باقی اتومبیل‌ها سعی کنید بدون تصادف کردن به‌مسیر خود ادامه دهید. بازی دارای گرافیک سه‌بعدی است. همچنین می‌توانید از بین ۱۷ اتومبیل گوناگون یکی را انتخاب کنید. ۴ فضای متفاوت شهری، کویر، برف و شب در بازی وجود دارد. همچنین این بازی دارای ۴ حالت گوناگون است (بدون محدودیت، دو طرفه، محدودیت زمانی و رانندگی آزاد). لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

traffic racer android بازی جذاب و سرگرم کننده Traffic Racer 1.6.5   اندروید

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 15 بهمن 1392برچسب:, :: 4:42 :: توسط : SHSaj

به روزهایی بازگردید که بتمنی وجود نداشته و کنترل شخصیت جوانی با نام بروس وین را در حالی که وی مشغول به عملیات هنرهای رزمی خود می باشد به دست بگیرید. از فضاهای جذاب بازی که شامل جنگل بامبو و معبدی بر فراز کوه می باشد لذت ببرید. این پکیج شامل پوسته هایی از بروی وین و ویجیلانت، چهار نقشه ی مرحله ای و یک سری کامل ماجرایی را شامل می شود. شما می توانید این DLC بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبلاگ دکتر دانلود دریافت نمایید.

 

 

Batman Arkham Origins pc cover small دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins Initiation برای PC

 

 

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 12 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

باز هم یک بازی فکری و سرگرم‌کننده‌ی دیگر از کمپانی شناخته‌شده‌ی Chillingo. بازی Feed Me Oil که نسخه‌ی یک آن توانست به یکی از بازی‌های محبوب موبایل تبدیل شود حالا با نسخه‌ی دوم  خود و با مراحل جدید دوباره منتشر شده است. در این بازی که قوانین فیزیکی در آن نقش مهمی دارند، شما باید با استفاده از ابزار موجود، نفت را به مخزن‌های مورد نظر هدایت کنید. این بازی امتیاز بالایی از سایت‌های نقد بازی گرفته است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

feed me oil 2 بازی جذاب Feed Me Oil 2   آیفون و آیپد

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 10 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

اپلیکیشن Facetune یک ابزار خوب برای ویرایش و رتوش عکس‌هایی است که از چهره‌ی افراد دارید. این اپلیکیشن که در بخش عکس و فیلم در ۱۰۷ کشور دارای رتبه‌ی نخست است، با ابزارها و افکت‌هایی که در خود دارد، به‌شما در بهبود چهره‌تان در عکس کمک می‌کند. ابزارهایی اختصاصی برای تغییر فرم لب‌ها در لبخند، صاف کردن چروک‌ها و لکه‌های صورت، تغییرات چشم، رنگ مو و براش‌های گوناگون از جمله قابلیت‌های این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

facetune رتوش چهره با Facetune 2.1.1   آیفون و آیپد

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

کمپانی یاهو مدت‌هاست اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوای اپلیکیشن Weather آیفون و آیپد را ارائه می‌کند. اما خود این شرکت نیز اپلیکیشنی جداگانه برای وضعیت آب و هوا طراحی کرده است که در نسخه‌ی جدید با یک طراحی بسیار زیبا که توانسته جایزه‌ی طراحی در سال ۲۰۱۳ را از اپل دریافت کند، ممکن است شما را قانع کند تا دیگر برای دیدن وضع آب و هوا به‌سراغ اپلیکیشن‌های دیگر نروید. این اپلیکیشن با ظاهری زیبا و سازگار با محیط iOS 7 و همچنین اطلاعات زیادی که در مورد وضع آب و هوا در اختیارتان می‌گذارد بدون شک یکی از بهترین ابزار‌های موجود در این زمینه است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

yahoo weather وضعیت آب و هوا با Yahoo Weather 1.5.1   آیفون و آیپد

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 8 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

نرم‌افزار Camera Awesome یکی از ابزارهای محبوب برای عکاسی برای موبایل به‌شمار می‌رود. این برنامه دارای قابلیتهای متنوعی است که به شما کمک می‌کند عکس‌های بهتری بگیرید. انواع متفاوت عکس گرفتن مثل Big Button (عکس گرفتن با لمس کردن هرکجای صفحه)، عکس‌های پشت سر هم یا Burst، عکس گرفتن در زمان مشخص با Timer، لرزش‌گیر عکس و عکس‌های پانوراما از قابلیت‌های این برنامه هستند. همچنین برای کاربرانی که دوست دارند عکس‌هایشان را سفارشی‌سازی کنند نیز امکان ایجاد تغییرات در Exposure, White Balance, ISO و همچنین افکت‌های متنوع در این برنامه گنجانده شده است.

 

camera awesome android عکاسی با قابلیتهای بیشتر در موبایل با Camera Awesome 1.0   اندروید

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 7 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

نرم افزار اندروید دارونما تمامی منابع و امکانات سایت بزرگ دارونما را برای استفاده راحت تر کاربران موبایل اندوید به صورت رایگان در اختیار قرار میدهد.
این نرم افزار کاملا رایگان بوده وبیش از ۱۰۰ هزار صفحه اطلاعات عمومی (فارسی) تخصصی (لاتین) و تجاری شرکت های دارویی را به کاربران ارایه میکند . با توجه به آنلاین بودن نرم افزار کلیه اطلاعات به صورت به روز در اختیار کاربر می باشد . همچنین بخش اخبار و مقالات سلامت نیز بهترین و به روز ترین اطلاعات سلامت را در اختیار کاربران قرار میدهد . برخی امکانات این نرم افزار عبارت اند از :

·         امکان جستجوی دارو های ایرانی و خارجی به فارسی و انگلیسی و به نام های تجاری و ژنریک
·         ارایه قیمت های بیمه ای داروها به صورت به روز و با امکان جستجو در آنها
·         ارایه لیست داروها بر اساس حروف الفبایی
·         ارایه لیست داروها بر اساس گروههای داروها
·         نمایش اطلاعات تجاری داروها شامل شرکت های تولید کننده و وارد کننده
·         نمایش محصولات شرکت های تولید کننده و توزیع کننده و وارد کننده
·         ارایه اخبارو مقالات به روز دنیای سلامت
·         انجمن های گفتگوی سلامت و داروها

 

darunama android مرجع اطلاعات دارویی Darunama   اندروید

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود Instagram - نرم افزار موبایل اینستاگرام

 


 

Instagram بهترین و محبوب ترین برنامه برای اشتراک‌گذاری عکس در بین شبکه های اجتماعی است. عکس های خود را با افکت های بی نظیر این برنامه ویرایش کنید و در شبکه های اجنماعی به اشتراک بگذارید.


- فیلترها و افکت های رایگان
- اشتراک گذاری در شبکه های Facebook, Twitter, Tumblr, and Foursquare
- امکان نمایش عکس های دوستان شما
- و ....
از ویژگی های این برنامه است.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 بهمن 1392برچسب:, :: 4:43 :: توسط : SHSaj

والپیپر های زیبا به همراه تقویم بهمن ماه 1392

این بار نیز به مانند گذشته تعدادی والپیپر برای بهمن ماه سال 1392 آماده شد که سعی شد هم تقویم های مناسبتی و هم سایر تقویم های عمومی در این مجموعه موجود باشد تا کلیه سلایق را پوشش دهد. برای اولین بار نیز بنا به درخواست کاربران همین والپیپر ها بدون تقویم نیز گنجانده است تا هر زمان مایل بودید از هر کدام از تصاویر زیر برای دسکتاپ خود استفاده نمایید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 بهمن 1392برچسب:, :: 4:42 :: توسط : SHSaj

دانلود Accupedo-Pro Pedometer - نرم افزار موبایل قدم شمار

به روز رسانی نسخه اندروید

Accupedo-Pro Pedometer یک برنامه بسیار حرفه ای برای پیاده روی می باشد که قدم های شما را شمره و دارای الگوریتم دقیق شمارش قدم نیز هست. اگر پیاده روی میکنید و میخواهید بدانید در طی پیاده روی چند قدم صحیح برداشته اید و چند قدم قانونا درست نبودند این برنامه به شما کمک خواهد نمود. این برنامه به صورتی طراحی شده است که به محض پیاده روی خودش شروع به شمارش میکند و هروقت شما ساکن شوید بصورت خودکار متوقف میشود. سپس میتوانید ببینید در روز چقدر پیاده قدم برداشته اید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود Chess Master 2014 - بازی موبایل شطرنج حرفه ای

به روز رسانی به نسخه 14.01.20

این بازی یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین بازی های تخته ای در سرتاسر دنیا می باشد. این بازی به خوبی شما را به چالش می کشاند و برای موفقیت در این بازی زیبا، نیازمند استراتژی و تاکتیک های حرفه ای هستید. این بازی به توسعه توانایی های دهنی شما کم زیادی می کند و شامل گرافیکی زیبا و خیره کننده، حالت تمرین با 5 سطح دشواری و امکان بازی به صورت چند نفره برای رقابت با دوستان و آشنایانتان می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, :: 4:43 :: توسط : SHSaj

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد توجه شما قرار گیرد و شما بازدید کننده همیشگی ما باشید. این وبلاگ پر شده از مطالب مختلف از سایت های مختلف با موضوعات بازی،نرم افزار،عکس،آهنگ و ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

  تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دکتر دانلود و آدرس dr.download.Loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 283
بازدید کل : 56930
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Online User src="http://roozgozar.com/google/01/roozgozar-10.gif" width=130 border=0 alt=Google>

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل