دکتر دانلود
دانلود مطالب مختلف از سایت های دیگر

Sniper Elite III | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sniper Elite III برای PC

بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۲٫۳ GB

معرفی بازی :

داستان بازی Sniper Elite III در مورد جنگ جهانی دوم می باشد که  در بازه زمانی بین سال های ۱۹۴۰ الی ۱۹۴۵ میلادی اتفاق می افتد، جایی که نیرو های متعدد هیتلر در شمال صحرای آفریقا که یکی از بزرگترین صحرا های دنیاست استقرار یافته اند تا بتوانند به خوبی از این راه به قاره ی سبز دسترسی پیدا کنند، البته هدف اصلی نازی ها خاور میانه است زیرا که خاورمیانه بیشترین ذخایر نفت و گاز را در خود جای داده است. Karl Fairburne شخصیت اصلی Sniper Elite V2 همچنان شخصیت قابل بازی در داستان Sniper Elite 3 است، بازی sandbox است برعکس نسخه قبلی که راه ها محدود بودند، این عنوان همچنان یک شوتر مخفی کاری است، اما نکته ی قابل بحث اینجاست که مخفی کاری در این نسخه بسیار جدی گرفته شده است و قرار است سطح مخفی کاری بازی به مراتب خیلی وسیع تر از نسخه های قبل باشد. همچنین لوکیشن های بازی کاملا متناسب با صحرای بزرگ آفریقا طراحی شده است و شما را کاملا در آن جو و اتمسفر محو خواهد کرد.

 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, :: 10:37 :: توسط : SHSaj

نسخه جدید بازی محبوب State of Decay که یک بازی سبک زامبی است منتشر شد! این نسخه که هم اکنون قابل دریافت است، شامل نسخه ی اصلی بازی، دی ال سی Breakdown و دی ال سی جدید بازی با نام Lifeline می باشد و بازی به آخرین نسخه ی خود نیز آپدیت شده است. چیزی که در این بازی تغییر کرده است، نحوه دفاع زامبی ها از خودشان در برابر شما می باشد. آن ها روش های دفاعی خاصی را استفاده خواهند کرد که تا به حال مشابه آن را مشاهده ننمودید. در بازی شاهد وسایل نقلیه جدید خواهید بود و تفنگ های بیشتری را در اختیار دارید. در بازی نوع جدیدی از زامبی ها اضافه نشده اند و به همان روند قبلی خود می باشند.

State of Decay Lifeline PC-SKIDROW

 

State of Decay Lifeline pc cover دانلود بازی State of Decay Lifeline برای PC

 منبع:دانلودها



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 10 خرداد 1393برچسب:, :: 16:29 :: توسط : SHSaj

Antisquad یک بازی استراتژی می باشد که در آن شما تعدادی مبارز را مدیریت می کنید تا بتوانید به هدف های نظامی خود دست پیدا کنید. نظامیان این بازی از نبردهای تن به تن، تیراندازی، ارتش و سیاست خسته شده اند و یک تیم شخصی را باتوجه به نیازهای خود در امریکای جنوبی ایجاد کرده اند. شما در این بازی با حرفه های نظامی ویژه و بدون متوجه سازی افراد باید ماموریت های خود را انجام دهید و از خشونت های علنی جلوگیری کنید! این بازی را می توان شبیه به سبک بازی Commandos دانست که در قدیم منتشر گردیده است.

Antisquad PC-HI2U

 

Antisquad pc cover دانلود بازی Antisquad برای PC

 

منبع:دانلودها



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, :: 15:57 :: توسط : SHSaj

بازی روایتی درباره ی عموی من، یک بازی اول شخص ماجرایی به دور از خشونت می باشد که بر اساس Unreal Engine ساخته شده است. داستان بازی درباره ی پسری است که به دنبال عموی گمشده ی خود می گردد و با دنیایی مواجه می شود که حتی تصور وجود آن را نداشته است. حرکات در دنیای این بازی بخشی حیاتی از هسته ی گیم پلی آن می باشد که با تمرکز بر مسیرهایی که می گذرید همراه با یک گیره ی مکانیکی همراه شما که باعث می شود به گیمر یک حس قوی از سرعت و آزادی را بدهد می باشد. در دنیایی جدید قدم بگذارید که دارای شیوه ای هنری منحصر به فرد خود می باشد و یک داستان اسرارآمیز در پشت سر شما و بدون آن که به آن متوجه شوید اتفاق می افتد.

A Story About My Uncle PC-RELOADED

 

A Story About My Uncle pc cover دانلود بازی A Story About My Uncle برای PC

 

منبع:دانلودها



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, :: 15:54 :: توسط : SHSaj

دانلود Transistor - بازی ترانزیستور
 
منبع: پی سی دانلود

ترانزیستور یک بازی اکشن و نقش آفرینی علمی تخیلی است که مورد تحسین منتقدین قرار گرفته است. تقریبا همه چیز در این بازی جدید و خاص است. سلاح شما در این بازی یک سلاح کاملا غیر عادی است که با دانش بسیار بالایی ساخته شده است اما سرچشمه پیدایش آن مشخص نیست. دنیای بازی را یک شهر بسیار مدرن و پیشرفته تشکیل می دهد که سرشار از زیبایی و خلاقیت های آینده نگرانه است. برای موفقیت در این بازی که حرکات اکشن سریعی را در بر دارد، باید استراتژی های مختلفی را به کار گیرید که با توجه به سرعت بالای بازی، باید سریع فکر کنید و استراتژی های خود را پیاده کنید. سبک بازی به گونه ای طراحی شده است که برای هر حرکت شما پاسخی داشته باشد و داستان بازی به زیبایی روایت می شود. در طول بازی اطلاعات بیشتری در مورد سلاح خود بدست می آورید که در کنار هم قرار دادن اطلاعات بدست آمده باعث می شود به این راز که قبل از شما صاحب سلاح چه کسی بوده است، پی ببرید.

ویژگی های بازی Transistor:
یک بازی کاملا جدید از گروهی که بازی Bastion را طراحی کردند.
سلاحی غیر عادی و خاص به نام ترانزیستور
سبک بازی اکشن سریع که باید با برنامه ریزی های استراتژیکی پیاده سازی شود.
زندگی بخشیدن به نقاشی های هنری که با دست کشیده شده اند و دارای کیفیت 1080p هستند.
تاثیر پذیری موسیقی از قسمت های مختلف بازی و تغییر موسیقی با توجه به موقعیت



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 2 خرداد 1393برچسب:, :: 15:32 :: توسط : SHSaj

دانلود Speed Kills - بازی کشتن با سرعت
 
منبع: پی سی دانلود

Speed Kills یک بازی مسابقه ای اتومبیل رانی است که در قرن سی و یکم میلادی و در نقاط متفاوتی از کهکشان برگزار می شود. اما این مسابقات مانند سایر مسابقات معمولی اتومبیل رانی نیست و یکی از نکات جالب آن این است که می توانید حریف های خود را بکشید! مسابقات متنوع همراه با قهرمانی های متفاوتی انتظار شما را می کشند. دامنه این مسابقات از مسابقات زیر زمینی در حاشیه شهر تا مسابقات بزرگ قهرمانی بین سیاره ای در شهرهای فضایی بزرگ است.

ویژگی های بازی Speed Kills:
سبک بازی کلاسیک و جذاب با زد و خورد بالا
پنج مسابقه بزرگ قهرمانی که هر یک در سیاره متفاوتی برگزار می شوند.
پنجاه پیست متفاوت و منحصر به فرد
هشت خودرو که کاملا قابل ارتقاء و شخصی سازی هستند. این خودرو ها از وانت های معمولی تا ماشین های فضایی معلق در هوا متغیر هستند.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 2 خرداد 1393برچسب:, :: 15:28 :: توسط : SHSaj

Castlestorm یک بازی استراتژیک جدید در سبک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Microsoft Game Studios برای پلتفرم PC عرضه شده است . بازی CastleStorm همان طور که از نامش پیداست ، با موضوع شلیک و به رگبار بستن شوالیه ها و نیروهای دشمن است. شما در این بازی هدایت یک نیزه پرتاب کن را بر عهده می گیرید و ضمن نابودی دشمنان و دفاع از قلعه ، ماموریت های بازی را نیز انجام می دهید. شما در بازی Castlestorm با از بین بردن قلعه ی دشمن یا شکستن دروازه های آن و وادار کردن افراد خود به سرقت پرچم او می توانید در مسابقات برنده شوید. دیالوگ هایی که در بازی Castlestorm به کار رفته است بسیار خنده دار است . در بازی به شما ماموریت های جنگی،با پیچ و خم های فراوان با هدف اصلی نابودی قلعه وبا ارائه ی محدودیت هایی برای پیروزی یا تکمیل وظایف ثانویه،محول می شود. با اتمام مبارزه به عنوان جایزه به شما سلاح های جدید و طلا برای خرید امکانات بهتر برای سربازانتان داده می شود.

CastleStorm Complete Edition PC-ADDONiA

 

CastleStorm Complete Edition pc cover دانلود بازی CastleStorm Complete Edition برای PC



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 23:44 :: توسط : SHSaj

Blood Bowl Chaos Edition همانگونه که از نام آن پیداست ، بازی اکشن مهیج ورزشی خشن و خون باری است که به گونه یک بازی راگبی با دسته ای از اهریمنان و غول ها که هرکدام ویژگی های خود را دارند طراحی و ساخته شده است . این بازی مهیج که ترکیبی از بازی شبیه سازی ورزشی و اکشن – نقش آفرینی است با قابلیت بازی چند نفره امکان مسابقاتی سراسر هیجان را به شما می دهد. قابلیت بازی در لیگ های مختلف با اهریمنان و کاراکترهای مختلف بازی و همچنین بازی آنلاین از جام های مختلف در کنار خشونت بسیاروهیجان بالای بازی های اکشن و ورزشی این بازی از ویژگی های آن است . این بازی برگرفته شده از یک بازی معروف تخته ای در دنیا به نام Warhammer Fantasy می باشد. تنها کافی است یک تیم برای خودساخته ، آنها را آموزش دهید و برای آنها بهترین تجهیزات را خریداری نمایید تا پیروزی ها را یکی پس از دیگری به دست آورید، وحتی می توانید در این سری مسابقات خونین به داور مسابقه رشوه داده و از طلسم های نابودکننده استفاده نموده ویا از سلاح های غیرقانونی برای شکست تیم حریف استفاده نمایید.

Blood Bowl: Chaos Edition PC-PROPHET

 

Blood Bowl Chaos Edition pc cover small دانلود بازی Blood Bowl: Chaos Edition برای PC



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 23:37 :: توسط : SHSaj

که در کارنامه ی خود ساخت عنوان Young Justice: Legacy را دارد، به همراه کمپانی UIG Entertainment بازی اکشنی را تحت عنوان Kickass 2 به بازار عرضه کرده اند. در این بازی باوجود تاخیر ۹ماهه ای که در ریلیز آن بوجود آمد، تغییراتی در آن رخ نداده و بازی یک روایت ساده و کلاسیک ضربتی را دارد که همانند بازی های مثل مورتال کامبت با حرکات پایانی خونین و انیمیشن هایی که برگرفته از سری کمیک ها و فیلم اصلی آن می باشند همراه شده است. در این بازی قهرمان اصلی داستان به نبرد با دشمنان خود خواهد پرداخت و موضوع خاصی در برگیرنده ی بازی نخواهد بود.

 

KICKASS 2 pc cover small دانلود بازی KICKASS 2 برای PC

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 23:32 :: توسط : SHSaj

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

 

 

Assassins Creed Liberation HD cover دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 16 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

به روزهایی بازگردید که بتمنی وجود نداشته و کنترل شخصیت جوانی با نام بروس وین را در حالی که وی مشغول به عملیات هنرهای رزمی خود می باشد به دست بگیرید. از فضاهای جذاب بازی که شامل جنگل بامبو و معبدی بر فراز کوه می باشد لذت ببرید. این پکیج شامل پوسته هایی از بروی وین و ویجیلانت، چهار نقشه ی مرحله ای و یک سری کامل ماجرایی را شامل می شود. شما می توانید این DLC بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبلاگ دکتر دانلود دریافت نمایید.

 

 

Batman Arkham Origins pc cover small دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins Initiation برای PC

 

 

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 12 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

 

دانلود بازی تخریب با ماشین سنگین – Monster Truck Destruction

بازی کم حجم و مهیج تخریب با کامیون های هیولا

Monster Truck Destruction

 

Monster Truck Destruction بازی نبرد و مسابقات به سبک ماشین های سنگین است. این بازی با حجم کمی که دارد بسیار مهیج است و می تواند شما را برای ساعت ها سرگرم خود کند. اگر می خواهید از راندن ماشین های سنگین و نابود کردن ماشین ها لذت ببرید پیشنهاد میکنیم بازی که امروز برای شما آماده کرده ایم را تست کنید. شما در این بازی وارد محیطی میشوید که ماشین های سنگین را می رانید و برای امتیاز گیری و پیروزی در بازی باید تمام موانع موجود روبرویتان را با ماشین های بزرگ خود منهدم کنید. با نابود کردن موانع و سایر ماشینها در این بازی ، به مراحل بالاتر و ماشین های جدیدتر دست می یابید که می توانید از آنها نیز برای انهدام مجدد موانع جدید استفاده کنید !



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 14:8 :: توسط : SHSaj

این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 Episode 1 PC-RELOADED

 

The Walking Dead Season 2 Episode 1 pc cover small دانلود بازی The Walking Dead Season 2 Episode 1 برای PC

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 12:48 :: توسط : SHSaj

 

Dementium II HD یک بازسازی از بازی Dementium II است که برنده جوایز مختلف شده بود، این نسخه گیم پلی کلاسیک بازی را حفظ کرده اما جزئیات گرافیکی ، نورپردازی ها و کنترل بازی آپدیت و به روز شده است، Dementium یک بازی شوتر اول شخص و ترسناک است که عناصر معمایی و داستانی هم در آن وجود دارد، شما در این بازی در یک مرکز درمانی به اسم Bright Dawn گیر افتاده اید و کابوس های وحشتناک برای شما تمامی ندارد ، حالا شما باید با حیولاها و موجودات ترسناکی که هر کدام با هم متفاوت هستند و نیازمند استراتژی مخصوص برای نابود هستند مبارزه کنید.

Dementium II HD PC-RELOADED

 

Dementium II HD pc cover دانلود بازی Dementium II HD برای PC



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 12:45 :: توسط : SHSaj

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد توجه شما قرار گیرد و شما بازدید کننده همیشگی ما باشید. این وبلاگ پر شده از مطالب مختلف از سایت های مختلف با موضوعات بازی،نرم افزار،عکس،آهنگ و ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

  تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دکتر دانلود و آدرس dr.download.Loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 300
بازدید کل : 56947
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Online User src="http://roozgozar.com/google/01/roozgozar-10.gif" width=130 border=0 alt=Google>

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل