دکتر دانلود
دانلود مطالب مختلف از سایت های دیگر

والپیپر های زیبا به همراه تقویم اسفند ماه 1392

این بار نیز به مانند گذشته تعدادی والپیپر برای اسفند ماه سال 1392 آماده شد که سعی شد هم تقویم های مناسبتی و هم سایر تقویم های عمومی در این مجموعه موجود باشد تا کلیه سلایق را پوشش دهد. برای اولین بار نیز بنا به درخواست کاربران همین والپیپر ها بدون تقویم نیز گنجانده است تا هر زمان مایل بودید از هر کدام از تصاویر زیر برای دسکتاپ خود استفاده نمایید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 4 اسفند 1392برچسب:, :: 19:57 :: توسط : SHSaj

دانلود Let's Create! Pottery - بازی موبایل سفال سازی

 

 
 
 

با نرم افزار جدید و خلاقانه Let's Create Pottery می توانید در گوشی خود سفالگری کنید و روی ساخته دست خود طراحی دلخواه بزنید و روی آن کار کنید. شما باید با انگشت خود، طرح هایی را روی سفال که در حال چرخش است، ایجاد کنید. سپس پس از تکمیل کار، می توانید روی آن را با رنگ ها و طرح های دلخواه بپوشانید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 4 اسفند 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

نرم‌افزار Speedtest که زیرمجموعه‌ای از سایت معتبر Speedtest است، به‌شما در محاسبه‌ی سرعت اینترنتتان کمک می‌کند. شما می‌توانید نتایج به‌دست آمده را معیاری برای سنجش اینترنت خود قرار دهید و همچنین سرعت اینترنت خود را با دیگرا مقایسه کنید. Speedtest از سرورهای متنوعی برای سنجش سرعت شما استفاده می‌کنید. برای مثال می‌توانید سرعت اینترنت خود را با یک سرور داخل کشور محاسبه کنید و یا با یک سرور در خارج از کشور سرعتتان را محاسبه کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

speedtest android محاسبه‌ی سرعت اینترنت با کمک Speedtest.net 3.1.0 – اندروید

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود مجموعه 65000 فونت انگلیسی مرتب شده بر طبق حروف الفبا - 65000 Commercial Fonts Alphabetical Order

در این مجموعه شاهد 65000 فونت انگلیسی متنوع با فرمت های OTF و TTF می باشید که با کیفیت بالایی بر روی سایت قرار گرفته شده است.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, :: 19:44 :: توسط : SHSaj

دانلود Hill Climb Racing - بازی موبایل صعود به تپه
 
 
 

یکی از اعتیاد‌ آور‌ترین و هیجان‌ انگیزترین بازی‌های رانندگی که بر اساس فیزیک ساخته شده را تجربه کنید. نیوتن بیل را بشناسید، جوان عاشق بالا رفتن از تپه. اشتیاقش او را به جا‌هایی می‌ کشاند که تا به حال هیچ راننده‌ ای در آن‌ جا نبوده است. با کمی توجه به قوانین فیزیک، متوجه می‌شوید که نیوتن هیچ‌گاه از حرکت باز‌ نمی‌ ایستد تا بلند ترین تپه‌ها را تا ماه فتح کند!



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

 

دانلود pou - بازی موبایل نگهداری از موجود بامزه

 
 
 

Pou نام شخصیت جدیدی در دنیای موبایل است که بسیار پر طرفدار است. وظیفه شما نگهداری و مراقبت از Pou است. باید مانند بچه خود از Pou مراقبت کنید، به او غذا بدهید، حمامش کنید، لباس هایش را تعویض کنید، اتاقش را مرتب کنید و ظاهر آن را عوض کنید و... . این بازی بیش از 50 میلیون بار در دنیا دانلود شده و دارای امتیاز 4.7 از 5 در Google می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود Hungry Shark Dash - بازی موبایل کوسه گرسنه


اگر به دنبال بازی ای هستید که ساعت ها شما را سرگرم کند این بازی یکی از همین بازی ها می باشد. در این بازی شما در نقش یک کوسه ی گرسنه بامزه می باشید که در دنیای زیر آب خود را با خوردن ماهی های کوچکتر سیر نگه دارید و رشد کنید. این بازی دارای گیم سنتر، امکان به اشتراک گذاری رکوردها، امکان ارتقا و بدست آوردن توانایی های جدید برای کوسه و...  می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, :: 19:41 :: توسط : SHSaj

دانلود Flightradar24 Pro - نرم افزار موبایل نمایش هواپیماهای در حال پرواز

 

 
 

نرم افزار Flightradar24 یک نرم افزار آنلاین است که به صورت Real-time هواپیماهای در حال پرواز در جهان را نشان می دهد. بیشترین منطقه پوشش این نرم افزار آسمان اروپا می باشد ولی قسمتی از Russia, USA, Canada, Australia, New Zealand, Greenland, South Africa, Brazil, Argentina, Japan, Hong Kong, Malaysia, India, Maldives, Middle East و منطقه کوچکی از Asia را پوشش می دهد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 29 بهمن 1392برچسب:, :: 4:48 :: توسط : SHSaj

دانلود Talking Ted Uncensored - نرم افزار موبایل خرس سخنگو

اگر از طرفداران فیلم محبوب و معروف تد هستید عروسک خرسی که سخنگو بود این برنامه از روی همین فیلم معروف ساخته شده است. در این برنامه شما صحبت کنید و تد خرس تکرار می کند.
صدای خودتان را از زبان این شخصیت بامزه و محبوب بشنوید و سرگرم شوید. این برنامه دارای گرافیک و طراحی بسیار طبیعی، انواع حرکت ها و .... می باشد.

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود Facebook - نرم افزار موبایل شبکه اجتماعی فیس بوک

 

 
 
 

اولین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی مجازی در دنیا Facebook می باشد که کاربران و علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده است. فیسبوک نسخه جدید نرم افزار تحت موبایل دسترسی به شبکه مجازی اش را به تازگی منتشر کرده است که آماده دانلود می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, :: 4:33 :: توسط : SHSaj
درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد توجه شما قرار گیرد و شما بازدید کننده همیشگی ما باشید. این وبلاگ پر شده از مطالب مختلف از سایت های مختلف با موضوعات بازی،نرم افزار،عکس،آهنگ و ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

  تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دکتر دانلود و آدرس dr.download.Loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 56928
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Online User src="http://roozgozar.com/google/01/roozgozar-10.gif" width=130 border=0 alt=Google>

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل